منتدى غروب نت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى غروب نت

البحارة على امواج المعرفة

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ادخل و حتموت من الضحك ............انا خايف عليك !!

كاتب الموضوعرسالة
ghoroubnet
Admin
Admin
ghoroubnet

ادخل و حتموت من الضحك ............انا خايف عليك !! Empty
مُساهمةموضوع: ادخل و حتموت من الضحك ............انا خايف عليك !!   ادخل و حتموت من الضحك ............انا خايف عليك !! Icon_miniposted2007-02-10, 9:39 pm

مره واحد غبي قعد 10 سنين وهو يدعي ربنا يرزقو بولد اخر شي نزللو ملك قلو طيب يا ابن الحلال تزوج بالاول >>>
قرد أذنه مقطوعة يطالع نفسه في المرايا يقول سبحان الله الزين ما يكمل >>>
واحدة ست جالها وجع الولادة اتصلت بامها جت أمها اتصلت بالدكتور ، الدكتور دخل يولّدها جاب العيل ومسكه من رجليه وضربه صرخ الطفل فاطمئن الدكتور ، وبص لقي عيل تاني مسكه من رجليه وضربه فصرخ الطفل فاطمئن الدكتور ، بعد كده الدكتور غسل ايده ومشي .. الست قالت لامها انا حاسه بحاجة بتتحرك! كشفت الأم لقيت عيل بيبص وبيقول هو الراجل الغِتِت اللي بيضرب العيال مشي ولا لسه >>>
واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة اخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له اتفضل إنت الأول .>>>
مرة واحد كان عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يقوم الكتكوت ياكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد 3 أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين >>>
قال الاستاذ للتلميذ: اعرب لي هذه الجملة " ضرب الطفل الصرصور". التلميذ: ضرب فعل اجرام، الطفل ابن حرام،اما الصرصور فهو فاعص مفعوص وعلامة فعصه الضربه القاضيه على راسه >>>
واحد عصبي وجعه سنه راح لعند الدكتور قله إخلع كل اسناني وخليه هذا زي الكلب لحاله >>>
واحد قال لزوجته الملح بغار منك تعرفي ليش ؟قالتله ليش يا عمري قالها :لانك بترفعي الضغط اكثر منه >>>
واحد طويل كتيــــــر شرب حليب مات متسمم ..ليش؟؟vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
انتهت صلاحية الحليب قبل مايوصل معدته...
http://rachidcom100.tk

ادخل و حتموت من الضحك ............انا خايف عليك !!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-